پروژه های دانشگاهی

 همکاری با دانشگاه:

شرکت ارتباطات پیشرو خاورمیانه هم اکنون، در حال طراحی و ساخت انواع مختلف بردهای DSP می باشد. تکنولوژی ساخت بعضی از این بردها بسیار بالا و تقریبا در ایران بی رقیب است. در این راستا و به منظور بر طرف کردن نیازهای پژوهشی خود، آماده است برای دانشجویان علاقه مند به حوزه DSP ، اقدام به تعریف پروژه های مشترک با دانشگاه نماید. این پروژه ها ، کاملا عملی بوده و به طور کلی شامل موارد زیر می باشد:

1- راه اندازی بخشهای مختلف یک پردازنده DSP و استفاده از آن در یک پروژه واقعی

نوع DSP های مورد استفاده در این دسته از پروژه ها شامل سری های 2000 و سری های 6000 و سری های OMAP و MULTI-CORE می باشد.

2- راه اندازی آی سی های تصویر ،متصل به پردازنده DSP و انجام پروژه های پردازش تصویر با آنها

نوع DSP های مورد استفاده در این دسته از پروژه ها شامل سری های OMAP و MULTI-CORE می باشد.

3- راه اندازی آی سی های تصویر و پردازش تصویر به شکل همزمان در درون DSP و FPGA .

نوع DSP های مورد استفاده در این دسته از پروژه ها شامل سری های OMAP و MULTI-CORE و نوع FPGA  شامل سری های SPARTAN6 و VIRTEX6 می باشد.

4- راه اندازی مبدلهای انالوگ به دیجیتال فرکانس بالا در بردهای DSPو FPGA و انجام پردازشهای نمونه.

5- راه اندازی سیستم عامل های صنعتی بر روی بردهای سری 2000 نظیر 28M35 با قابلیتهایی نظیر USB، ETHERNET، CAN و ... ( TI-RTOS ).

نوع DSP های مورد استفاده در این دسته از پروژه ها شامل سری های OMAP و MULTI-CORE و نوع FPGA  شامل سری های SPARTAN6 و VIRTEX6 می باشد.

 

با توجه به وجود تجربه عملی بالا در درون شرکت ارتباطات پیشرو خاورمیانه، شرکت علا قه مند است پس از انجام توافقات اولیه با دانشگاه، ضمن انتقال تجارب خود ، از منافع این پروژه ها به طور مشترک استفاده نماید.

افراد واجد شرایط برای انجام این دسته از پروژه ها باید از قبل به کار عملی با DSP ها آشنا باشند و یا حداقل در دوره های آموزشی مرتبط شرکت کرده باشند. نظر به پیچیده گی  DSP های مورد استفاده در این دسته از پروژه ها ، دانشجویانی که از قبل با DSP‌آشنا نمی باشند برای انجام آنها مناسب نمی باشند.

پروژه هایی که در آنها از یک FPGA‌در کنار  DSP استفاده شده است تنها مناسب دانشجویان کارشناسی ارشدی است  که علاوه بر DSP، با FPGA‌نیز آشنا می باشند. از نظر عملی دانشی که در این پروژه ها نهفته است بسیار بالا بوده و مناسب دانشجویان علاقه مند به انجام پروژه های عملی می باشد.

 

با توجه به لزوم انجام بخشی از کارها تحت راهنمایی مهندسین این شرکت، این پروژه ها تنها مناسب دانشجویان دانشگاههای شهر تهران می باشد.

 

لطفا در صورت تمایل به تعریف پروژه های مشترک در حوزه های ذکر شده در بالا ، با ما تماس بگیرید.